perjantai 19. elokuuta 2011

Tyttö nimeltä Romeo

Tuossa eilen kuvia alkaessani koneelle laittaessa, meidän kuningatar keimaili taas vaihteeksi. Joten muutaman kuvan sitten nappasin myös hänestä ja vähän leikittelin niiden kanssa. Todellakin oikea nimi on Romea, koska minulle sanottiin hänen olevan poika, mutta kuinka sitten kävikään... tytöksihän hän paljastui. Kutsumanimenä on sitten ollut Romppu. Romppu kun on ensimmäinen kissa, joka tuli minun kaverikseni kun muutin ensimmäiseen omaan asuntoon, en tiennyt silloin rehellisesti sanottuna mitään kissoista. Vieläkään en tietäjä ole, mutta kyllä kokemus ja aiempi Kissatalon toiminnassa mukana oleminen on tuonut roppa kaupalla tietoa. Mutta tässäpä kuningattaren eilinen keikistely vähän muokattuna.



 Ensinnä mua piti vähän houkutella kattomaan kameraan päin


 Sitte mä katoin vähän aikaa


Mutta ei se ollu hyvä mun mielestä, joten...


Mä sitte tulin tuohon olkkarin pöydän eteen poseeraamaan kunnolla, pitäähän sitä arvokkuutta olla poseerauksissa.
 Että tämmöstä leikittelin näiden kuvien kanssa, näin aamun kunniaksi. Kun lapset on hoidossa ja mies nukkuu yövuoronsa jäljiltä. Tämä viikko on mennyt yllättävän hyvin, kun aina aiemmin nämä yövuorot ovat yhtä tuskaa poikien kanssa. Me kun ei silloin keretä näkemään kun vain aamulla melkeimpä vain aamupalan ajan. Mun on nimittäin pakko itse tehdä iltavuoroa, kun miehen vuoro loppuu ns. liian myöhään ja mulla aamuvuorot alkais ns. liian aikaisin. En voi viedä lapsia vielä niin aikaisin, että ehtisin itse töihin ja mies ei ehdi kotiin, jotta ehtisin töihin ja hän veisi lapset. Olipas sekava teksti.

Kuvia uusista koruistakin on, niitä en taida kaikkia kerralla julkaista. Olen nimittäin miettinyt, että taidan ympätä aina yhteen postaukseen vähän liian montakin kuvaa. Ajattelin kokeilla, josko tulisi päivityksiäkin useammin, kun olisi noita kuvia valmiina ja ehkäpä se selkeyttäisi tätä hiukan.

Tämä koru on kustin poljettavana ja jos hyvin käy saapuu tänään uudelle omistajalleen. Tämä on tehty toiveiden mukaan, eli on ns. tilauskoru.


Enkelihän se taas on. Enkeli-kausi menossa, mitä ilmeisemmin. Enkelissä siis foliolasihelmi, ab-lasisiivet sekä korean jade. Ketjuun linkitettynä korean jadea, akaattia ja lasikristalleja.



Lukko haluttiin eteen ja enkeli siitä roikkumaan. Lukkona siis sydän papukaijalukko, aika iso kokoinen ja vastakappaleesta sitten pieni ketju pätkä ja siihen enkeli.



Ja jipii, kerrankin onnistui hyvin kuviin oikeat sävyt. Kiitos neuvoista Outi! Vieläkin se on vaikeaa, mutta kyllä uusimmat kuvat on jo paljon lähempänä totuutta. Ammattilaisen neuvoja kannattaa aina kysellä ja kuunnella, tietysti asiaa auttais vielä kunnon järjestelmä kamera, mutta ehkäpä se ei ole järkevä hankinta, kun en tuota kuvausta harrasta ihan tosissaan.

Niin ja aamulla ei esikoisella ollut kurkku kipeä. Että ehkäpä selvisimme säikähdyksellä flunssan suhteen. Vielä en hehkuta, mutta toivon näin. Ihanaa tulevaa viikonloppua kaikille!


Ps. Olen miettinyt arvonnan järjestämistä, mutta kun en tiedä onko minulla vain kaksi osallistujaa... pistäkää kommentteja jos olisi salaperäisiä lukijoita, jotka olisivat valmiitä arvontaan osallistumaan.

3 kommenttia:

  1. :'D IHANA ROMPPU. -elina

    VastaaPoista
  2. Kaunis kisuli! Ja nuo muutkin, mitä kuvia selailin :) Onnellista elämää kisujen ja helmien parissa! Teet hienoja koruja.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Hillastiina. Romppu todellakin on kuningatar. Mutta edelleen inhoaa harjaa ja kampaa, mutta pakkohan se on niitä tuohon turkkiin välistä näyttää. =)

    VastaaPoista