torstai 18. syyskuuta 2014

Kurkistetaan tänäänki...

Tänään oli taas työpäivä ja huomenna taas vapaa... kun oliski aina joka toinen päivä töitä. Tai ehkä ei kuitenkaan, oishan se varmaan ihan kivaa aluksi, mutta ei pitemmän päälle. Tänäänki kyllä oli taas hauska päivä, työvuoron loppuessa räkätettiin taas työkavereiden kanssa oikeen urakalla... mahat ja posket oli kipeenä ja mulla kihelmöi nenän pääkin... tölväsin vähän sitä siinä. A ja T sitä jo harmittelikin, että oon huomenna vapaalla... ja pomoki heitti meille kaffipaussilla, että  nyt A menee toiseen reunaan taloa, T toiseen reunaan ja Kati jää keskelle... hih, revettiin vaan enämpi räkättään, että ku se kovaäänisin keskellä nii ei auta, viestit kulkee.

Paitakin etenee...


Ja vielä on tosiaan lankaa yli puoli kerää jäljellä. Tein kauluksen ja hihan suiden viimeistelytki valmiiksi ennen tuon viimesen kerän alottamista... helmaa sitte niin pitkästi ku lankaa riittää. Pikkasen piti poiketa ohjeesta, pituutta jo niin kivasti että pari silmukkaa lisäsin, muuten mennään ohjeen mukaan. Ja aina vaan enemmän ihastun ja rakastun... Ihan uskomattoman valinnan niin langan kuin ohjeenkin puolesta Snyni tehnyt, täydellinen. Kun oikeesti ei oo sanoja kertomaan.

Muuta ei nyt ole tarjolla. Paitsi minun mussukka, Wanha Rouva...


Neiti esitti meille tänään semmosenkin pukkihyppely matot läjään rallin, että oksat pois.... ei todellakaan vaikuttanut yhtään vanhalta ja selkäkipuiselta toinen. Ja ehkä mä joku päivä saan sen kunnon kuvan minun nukkumisestakin... yritin toissa iltana kännykällä, muuten hyvä, mutta Miisu ei ollut paikallaan ja Harlikin sitten vaihto just asentoa pois mun tyynyltä.

Nyt jatkan paitaa ja alan nauttia illan rauhasta, kun poijat nukkuu.

3 kommenttia:

  1. Sie oot kyllä nopia neulomaan!

    VastaaPoista
  2. Sinä oot tehny melkein koko paidan samassa ajassa ku minä yhden lapasparin :-D
    Kivalta näyttää edelleen.

    VastaaPoista