sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Äitienpäivä

Oikein hyvää äitienpäivää teille siellä ruudun takana oleville muille äideille!

Esikoiselta sain itsetehdyn kukan ja olen kuullut monen monta kertaa tänään hänen rakastavan minua. Aina se oman lapsen suusta kuultuna tuntuu vain niin hyvältä. Juniorin ryhmässä oli laitettu herneet purkkiin, itäminen on vielä minun omassani kesken, toivottavasti sieltä edes se yksi verso kasvaisi. Juniori on niin innoissaan siitä, kovasti odottaa että saa syödä herneitä... kun kysyin, että eikös se ole minulle, nauroi makeasti ja sanoi sen olevan hänen. Kun sitten saisi sen yhden verson, että poika saisi syödä edes yhden palon herneet, niin kovasti niitä odottaa.

Ja vielä, henna73 bongasi tuon 4444 luvun laskurissa, laitatko siis minulle sähköpostia, osoite löytyy sivupalkista. Samalla jos kerrot lempivärisi. Pistän jotain pientä tulemaan.

2 kommenttia:

  1. Hyvää äitienpäivää! Ja viestiä laitettu :D

    VastaaPoista
  2. Hyvää ätienpäivää Sinullekin. Juuri on kotiuduttu äitienpäiväkesityksestä ja ähkin täällä näppäimistön alla ;)

    VastaaPoista